Γράφω & μαθαίνεις

Επιστροφή από νηστεία Χριστουγέννων

Ανήκεις στην κατηγορία ανθρώπων που νηστεύουν πριν τα Χριστούγεννα; Οι πιθανότητες να “πέφτεις με τα μούτρα”στo κρέας τις γιορτινές ημέρες είναι πολύ μεγάλες και είναι εν μέρει λογικό.
Τί συμβαίνει όμως όταν το παρακάνεις και αρχίζει το στομάχι σου να σου βαράει καμπανάκι για να σταματήσεις να τρως;

6 Θρεπτικά Συστατικά που χρειάζεται κάθε χορτοφάγος και μη

Ένας χορτοφάγος πρακτικά δεν τρώει το κρέας και τα υποπροϊόντα του. (Βοδινό, πουλερικά, ψάρια, συμπεριλαμβανομένων και των υποπροϊόντων τους, με ή χωρίς τη χρήση γαλακτοκομικών προϊόντων ή αυγών και συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων που προέρχονται από ζώα, όπως λαρδί, ζωικό λίπος και ζελατίνη). Η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών μπορεί να φαντάζει εύκολη όμως εγκυμονεί πολλούς κινδύνους […]

Veggies with eggs – Ψητά λαχανικά με αυγά

✨Για σήμερα διαλέξαμε μία συνταγή εύκολη, γρήγορη μέσα σε ούτε σε 10 λεπτά και πολύ πολύ ελαφριά.✨ Ακριβώς ότι χρειάζεσαι μετά από την ιδιαίτερα “φορτωμένη” διατροφή των εορτών.😜

Τί να κάνεις μετά από ένα ολίσθημα

Ολισθήματα. Συμβαίνουν σε όλους μας και είναι αναμενόμενο να προκύπτουν όταν απαγορεύεις από μόνος σου τροφές επειδή είσαι συναισθηματικά φορτισμένος κ.α.

Ορθορεξία: Όταν η υγιεινή διατροφή γίνεται ψύχωση

Φυσικά η υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις στην υγεία και την ευεξία μας. Ωστόσο, σε κάποιες περιπτώσεις, οι άνθρωποι εστιάζουν στην υγιεινή διατροφή με τέτοιο τρόπο που να τους γίνεται εμμονή και να εξελίσσεται σε διατροφική διαταραχή, γνωστή ως ορθορεξία.