Είναι καλό να γνωρίζεις ότι η πρωτεΐνη του κρέατος είναι καλύτερης ποιότητας από την φυτική, γιατί περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Όμως υπάρχει λύση!

Οι φυτικές πρωτεΐνες περιέχουν μικρότερη ποσότητα σε κάποια από τα απαραίτητα αμινοξέα, όμως μπορούν να μετατραπούν σε πλήρης.

Αρκεί να συνδυάσεις σωστά τα τρόφιμα και να συμπληρώσεις τα μειωμένα επίπεδα ενός αμινοξέος από μια φυτική τροφή με μια άλλη φυτική πρωτεΐνη η οποία θα περιέχει το αμινοξύ σε επαρκή ποσότητα.

Tips για καλύτερη απορρόφηση της πρωτεΐνης και των βιταμινών

  1. Συνδύασε το γεύμα σου  με βιταμίνη c (πορτοκάλι, λεμόνι, μπρόκολο)
  2. Συνδύασε το γεύμα σου με β καροτένιο (καρότο, βερίκοκα, μπρόκολο)
  3. Απόφυγε να καταναλώνεις φυτικά τρόφιμα που περιέχουν σίδηρο μαζί με καφέ, τσάι και κακάο. Περιέχουν τανίνες και μειώνουν την απορρόφηση του σιδήρου
  4. Απόφυγε να καταναλώνεις τρόφιμα που έχουν σίδηρο μαζί με ασβέστιο.

Ενδεικτικά μερικοί καλοί συνδυασμοί

  • Δημητριακά με γαλακτοκομικά
  • Όσπρια με γαλακτοκομικά
  • Όσπρια με δημητριακά
  • Όσπρια με ξηρούς καρπούς
συνδυασμός vegan

Τώρα λοιπόν γνωρίζεις ποιοί συνδυασμοί μπορούν να σου εξασφαλίσουν την καλύτερη απορρόφηση των βιταμινών και ιχνοστοιχείων που χρειάζεται ο οργανισμός από τα τρόφιμα. Μην διστάσεις να πειραματιστείς και να δοκιμάσεις νέα τρόφιμα καθημερινά. Η χορτοφαγική διατροφή κρύβει πολλές νόστιμες συνταγές.

Για να πάρεις μια ιδέα δες εδώ.