Αυτό το γεύμα μπορείς να το φας για πρωινό, για μεσημεριανό,
μετά την προπόνησή σου
και για βραδινό.💯

Είναι το γεύμα passepartout και θα σου σώσει χρόνο και χρήμα χωρίς να υστερεί σε γεύση.👌
Ο συνδυασμός πρωτεϊνης υψηλής θρεπτικής αξίας με φρέσκα λαχανικά και μυρωδικά της εποχής υπόσχεται ένα άκρως θρεπτικό αποτέλεσμα.

Και μην ξεχάσεις να μας βρεις στα social media

👇

➡️Τα 🍳 είναι πλούσια σε μέταλλα και βιταμίνες όπως: ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, νάτριο, κάλιο, βιταμίνη Α, νιασίνη, βιοτίνη, βιταμίνη Β12, ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2), παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5), φολικό οξύ (βιταμίνη Β9) καθώς και σε αντιοξειδωτικά.

➡️Η κατανάλωση αυγών οδηγεί σταθερά σε αυξημένα επίπεδα HDL (η «καλή») χοληστερόλης, η οποία συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο πολλών ασθενειών. 🤔

➡️Τα αυγά είναι από τις καλύτερες διαιτητικές πηγές χολίνης, μια θρεπτική ουσία που είναι εξαιρετικά σημαντική αφού χρησιμοποιείται για την κατασκευή των κυτταρικών μεμβρανών και παίζει σπουδαίο ρόλο στην παραγωγή μορίων σηματοδότησης στον εγκέφαλο.

➡️ Τα κολοκυθάκι είναι πλούσιο σε μαγγάνιο, λουτεΐνη, ζεαξανθίνη και βιταμίνες Α και C , θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν σε μια καλή όραση και μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο οφθαλμικών παθήσεων που σχετίζονται με την ηλικία.

➡️Το μαγειρεμένο κολοκύθι έχει ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, αν και το ωμό κολοκυθάκι περιέχει ελαφρώς λιγότερα.

Υλικά για 2 μερίδες:

  • 1 κολοκυθάκι
  • 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
  • 4 αυγά
  • 30 γρ τυρί φέτα
  • Αλάτι πιπέρι
  • Άνηθος

Εκτέλεση

Κόβεις το κολοκυθάκι σου σε μικρά κομμάτια και τα τσιγαρίζεις σε ένα αντικολλητικό τηγάνι. Αναμιγνύεις τα υπόλοιπα υλικά σου μέσα σε ένα μπώλ και στο τέλος προσθέτεις το μίγμα σου στο τηγάνι για να διαμορφοθεί η ομελέτα σου. Ψήνεις μέχρι να πάρει ένα ωραίο χρώμα.

Καλή σου όρεξη!

Για να δεις τη συνταγή βήμα προς βήμα

👇

πάτησε εδώ

5/5 (1 Review)