Οι πανελλήνιες ΕΡΧΟΝΤΑΙ 📚 Η ενέργεια ΦΕΥΓΕΙ [🤔] Ε όχι βε παιδιά!!! Ηρεμία κι Υπομονή 😍

Εξοπλίζεις τον οργανισμό και τη διάθεσή  σου με τα ακόλουθα κι είσαι έτοιμος να μπεις με ορμή σε αυτό το διβδόμαδο.

Βρες όλες τις Συνταγές & τα άρθρα μας και λάβε μέρος στη συζήτηση

  • Φούλαρε τον οργανισμό σου με τροφές που περιέχουν βιταμίνη C { φράουλες, Κεράσια, πιπεριές } ούτως ώστε να μην αρρωστήσεις μέρες που είναι και βελτίωσε τη μνήμη και τη συγκέντρωσή σου.
  • Κάθε μία από τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β θα σου δώσει κάτι διαφορετικό! είναι όλες σημαντικές για την άψογη λειτουργία του οργανισμού σου. Β1- αρακάς Β2- αυγά Β3- κοτόπουλο Β5- αβοκάντο Β6- πιπεριά Β7- τυρί Β9- φακές Β12- γαλακτοκομικά.
  • Βάλε καλές πηγές πρωτεϊνών [ αυγά, κοτόπουλο, όσπρια ] και σύνθετων υδατανθράκων [ φρούτα & προϊόντα ολικής ] στην καθημερινότητά σου.
  • Κάνε μικρά και συχνά γεύματα και φρόντισε τα κύρια να αποτελούνται από ΤΡΙΑΔΑ [ πρωτεϊνη, υδατάνθρακας, κάτι φρέσκο ]. Αυτό θα βοηθήσει τον εγκέφαλό σου να έχει συνεχή ενέργεια και να αποφεύγεις τα επειδή υπογλυκαιμίας.
  • Ενυδάτωση 🍶 Σε βοηθάει να χαλιναγωγήσεις το αίσθημα της πείνας και δρα θετικά στον πονοκέφαλο και την αδυναμία του σώματος.
  • Προσπάθησε σε αυτή σου την προσπάθεια να απομακρύνεις τα κορεσμένα λιπαρά [ μπέικον, βούτυρο, μαγιονέζα ]. Πολλές φορές νιώθεις υπνηλία και “βαρύς” την ώρα του διαβάσματος…και φταίει αυτό!!!
  • Και τέλος, φάε μωρέ λίγο κουβερτούρα που ενισχύει τη συγκέντρωση, έχει γλυκιά γεύση και τη συνδυάζεις εύκολα με μία φρέσκια απογευματινή φρουτοσαλάτα. 🍓

Κάνε ότι καλύτερο μπορείς, θέσε στόχους για το μέλλον, θωράκισε και κάνε σύμμαχο τον οργανισμό σου σε αυτό κι αν δεν τα καταφέρεις…υπάρχει πάντα η δεύτερη ευκαιρία ‼️

ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΣ‼️