Έφτασε το καλοκαιράκι! Αυτή τη φορά ακολουθείς πρόγραμμα διατροφής και δεν θέλεις να ξεφύγεις. Για άλλη μια φορά ερχόμαστε με μερικά τιπς που θα σε σώσουν από κάθε φόβο!

Βρες όλες τις Συνταγές & τα άρθρα μας και λάβε μέρος στη συζήτηση

Παρακάτω ακολουθούν κάποια διατροφικά tips

Επαρκής ποσότητα νερού

Αρκετοί ξεχνιούνται λόγω φόρτου εργασίας ή  συνήθειας να καταναλώσουν επαρκή ποσότητα νερού, ενώ άλλοι απλά το αποφεύγουν λόγω γεύσης!!!

Πόσοι είναι άραγε αυτοί που αγνοούν την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρει το νερό στον οργανισμό μας, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες; Το νερό αποτελεί περίπου το 60% του σωματικού μας βάρους κι είναι υπεύθυνο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας καθώς τον απαλλάσσει από τις καθημερινές τοξίνες . Χάρη στο νερό το δέρμα μας είναι πιο λαμπερό, καθαρό κι ελαστικό. Παράλληλα βοηθάει στη σωστή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος και θεραπεύει ως ένα βαθμό τον πονοκέφαλο και άλλες δυσλειτουργίες του οργανισμού.

Κατάλληλη ποσότητα αλατιού

<<Κι αφού το αλάτι δεν έχει θερμίδες… εγώ γιατί δε μπορώ να καταναλώνω όση ποσότητα επιθυμώ;>>

Η απάντηση βρίσκεται λίγο βαθύτερα… Το αλάτι ενώ είναι ελεύθερο σε θερμίδες, κατέχει την πρώτη υπεύθυνη θέση για την κατακράτηση υγρών . Λόγω της κατακράτησης των υγρών το σώμα μας πρήζεται και φουσκώνει με αποτέλεσμα να είμαστε βαρύτεροι και με περισσότερο σωματικό όγκο.  Εκτός από την εικόνα και την αίσθηση φουσκώματος, η περίσσεια ποσότητα αλατιού ευθύνεται για την αύξηση του όγκου του αίματος στα αγγεία με αποτέλεσμα την κατακόρυφη άνοδο της αρτηριακής πίεσης. Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αλατιού ανέρχεται στο 1 κουταλάκι γλυκού, κάτι που οι περισσότεροι από εμάς ξεπερνάμε κατά πολύ!!!

Κατανάλωση Φρούτων

Τώρα που το καλοκαίρι μας προσφέρει τα πιο γλυκά, ζουμερά, νόστιμα και χρωματιστά φρούτα δεν υπάρχουν δικαιολογίες για την παράλειψή τους στην ημερήσια διατροφή μας.

Θεωρείται πως όσο πιο γλυκά είναι τα φρούτα τόσο περισσότερες θερμίδες έχουν, όμως αυτό δεν ισχύει, γι’ αυτό δε χρειάζεται πλέον να έχετε κανέναν ενδοιασμό όταν θέλετε να  απολαύσετε τα πιο δροσιστικά και γλυκά φρούτα του καλοκαιριού.

Εφόσον η κατανάλωσή τους γίνεται στις σωστές ποσότητες, βοηθούν το σώμα μας να βρει μια ισορροπία και να αποφύγει την αύξηση βάρους κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Μας προσφέρουν αφθονία θρεπτικών συστατικών και βοηθούν στη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού μας.

Κατανάλωση Λαχανικών

Το καλοκαίρι , κατά τη διάρκεια της ημέρας, η πλειοψηφία των ανθρώπων θέλει να καταναλώσει ένα ελαφρύ γεύμα, εύπεπτο και δροσερό. Ποια άλλη λύση είναι καλύτερη από τα λαχανικά; Οι φυτικές ίνες βοηθούν στον γρήγορο κορεσμό αλλά και στην αποφυγή του φουσκώματος. Διασφαλίζουν τα θρεπτικά συστατικά που πρέπει να λαμβάνουμε καθημερινά και μας δροσίζουν, χωρίς τύψεις.

΄΄Τί  γεύμα να προτιμήσω στην παραλία? ΄΄

Η πιο εύκολη λύση για τους περισσότερους είναι ένα club sandwich από το beach bar  ή ένα μπριζολάκι από την κοντινότερη καντίνα!!!

Ας επανεξετάσουμε λιγάκι αυτήν την επιλογή. Πηγαίνουμε θάλασσα να κολυμπήσουμε, να παίξουμε με την οικογένεια ή τους φίλους μας, να απολαύσουμε τη δροσιά της θάλασσας  και να ηρεμήσουμε… ο οργανισμός μας όμως για να μας βοηθήσει να τα καταφέρουμε όλα αυτά χρειάζεται μια σωστή καθοδήγηση. Άρα γιατί να ξεφύγουμε τελείως την ΄΄ημέρα΄΄ του μπάνιου;;

Ξυπνάμε πρωί και τρώμε ΠΑΝΤΑ το πρωινό μας, δεν το αφήνουμε, δεν το ξεχνάμε, δεν το θεωρούμε ασήμαντο. Ένα ισορροπημένο πρωινό μας βοηθάει στη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού μας και μας αποτρέπει από την επιλογή ανθυγιεινών γευμάτων.  Πριν όμως φτάσουμε στη θάλασσα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να εξοπλιστούμε με φρούτα και υγιεινά σνακ. Τρώγοντας σνακ και σωστό πρωινό, το κυρίως γεύμα φαντάζει τελείως διαφορετικό και με μια καλή επιλογή να είναι το σπιτικό burger νομίζω πως είμαστε όλοι ικανοποιημένοι, χορτάτοι κι υγιείς!!!