Κάνοντας μια ανάλυση σύστασης σώματος (Λιπομέτρηση)

  • Μπορείς να δεις γιατί τα κιλά στη ζυγαριά σου εξακολουθούν να είναι ανεβασμένα, ενώ εσύ γυμνάζεσαι και βλέπεις πραγματικά θετική αλλαγή στο σώμα σου.
  • Μπορείς επίσης, να αντιληφθείς γιατί τα κιλά σου είναι χαμηλά κι όμως νιώθεις πως υπάρχει περίσσεια λίπους στο σώμα σου.
  • Μπορείς να δεις τι συμβαίνει στο εσωτερικό του σώματός σου και πως αυτό βγαίνει ως ένα απλό νούμερο στη ζυγαριά.

Ένα σώμα δεν είναι αποκλειστικά λίπος, άρα όσο περισσότερα κιλά τόσο το χειρότερο. ΟΧΙ, μην αφήνεις αυτή τη σκέψη να σε καθοδηγεί γιατί σε αυτή τη μάχη θα βγεις νικημένος. Ένα σώμα λοιπόν, είναι πολλά περισσότερα από λίπος και αυτά θα δεις σε μια λιπομέτρηση. Τι εννοώ; Με την ατομική ανάλυση σύστασης σώματος μπορείς να μελετήσεις:

  • τα συνολικά σωματικά υγρά
  • τα ανόργανα στοιχεία, που είναι απαραίτητα για την οστική ανάπτυξη
  • την πρωτεΐνη στους μύες, που είναι απαραίτητη για την ανάπτυξή τους
  • τα συνολικά κιλά του σώματός σου
  • τα κιλά και το ποσοστό λίπους (τμηματική ανάλυση)
  • τα κιλά των μυών σου (τμηματική ανάλυση)
  • το επίπεδο σπλαχνικού λίπος, το οποίο είναι υπεύθυνο για μεταβολικά νοσήματα

Όπως επίσης και

  • το ρυθμό βασικού μεταβολισμού

Φυσικά, για να γίνει σωστά η λιπομέτρηση χρειάζεται να ακολουθήσεις κάποιους “κανόνες”.

  • Να παραμείνεις νηστικός για 3 ώρες
  • Να μην πιείς νερό, καφέ, τσάι ή οποιοδήποτε ρόφημα για 3 ώρες
  • Να μην κάνεις έντονη γυμναστική για 12 ώρες
  • Να μην καταναλώσεις αλκοόλ για 24 ώρες
  • Δεν ενδείκνυται σε άτομα με βηματοδότη, όπως επίσης κατά τη διάρκεια κύησης κι εμμήνου ρύσεως

Και να μην ξεχνάς πως η πραγματική αλλαγή στη σύσταση του σώματός σου θα επέλθει με υπομονή κι επιμονή. Ο τακτικός έλεγχος θα σε βοηθήσει να αντιληφθείς πως από μέρα σε μέρα παράγοντες όπως αφυδάτωση , δυσκοιλιότητα, γόνιμες ημέρες, αγχωτική περίοδος κτλ είναι ικανοί να αλλοιώσουν τα αποτελέσματα του βάρους σου.