Ένας χορτοφάγος πρακτικά δεν τρώει το κρέας και τα υποπροϊόντα του.🙅🍳🍗🥩

(Βοδινό, πουλερικά, ψάρια, συμπεριλαμβανομένων και των υποπροϊόντων τους, με ή χωρίς τη χρήση γαλακτοκομικών προϊόντων ή αυγών και συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων που προέρχονται από ζώα, όπως λαρδί, ζωικό λίπος και ζελατίνη).

Η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών μπορεί να φαντάζει εύκολη όμως εγκυμονεί πολλούς κινδύνους που πρέπει να έχεις κατά νου.🧐

Όσο πιο περιορισμένη είναι η διατροφή σου, τόσο περισσότερη προσοχή πρέπει να δίνεις ώστε να εξασφαλίζεις ότι παίρνεις όλες τις θρεπτικές ουσίες που απαιτεί το σώμα σου.

Σιγουρέψου λοιπόν ότι καλύπτεις επαρκώς τις ανάγκες σου στα παραπάνω θρεπτικά συστατικά!😉

6 Θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται κάθε χορτοφάγος και μη