Είναι απόγευμα και τα παιδιά σου σου ζητάνε παγωτό;
Να μια συνταγή που μπορείς να φτιάξεις μαζί τους γρήγορα χωρίς να χρησιμοποιήσετε 100 σκεύη.

Σπιτικό frozen yoghurt🍧

➡️ Οι φράουλες και οι μπανάνες διαθέτουν αρκετή ποσότητα καλίου, που βοηθά το σώμα να διατηρήσει τη βέλτιστη ισορροπία υγρών και να σε κρατήσει ενυδατωμένο.

➡️ Το γιαούρτι αποτελεί μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης, παρέχοντας περισσότερα από 8 γραμμάρια και καλύπτει περίπου το 17% των ημερήσιων αναγκών μας σε 1 φλιτζάνι. Παρέχει επίσης διάφορες βιταμίνες και μέταλλα, όπως ασβέστιο, φώσφορο και κάλιο, τα οποία είναι γνωστό ότι συμβάλλουν στην προαγωγή της οστικής υγείας.

Βρες όλες τις Συνταγές & τα άρθρα μας και λάβε μέρος στη συζήτηση

Υλικά για 2 μερίδες:

  • 10 κατεψυγμένες φράουλες
  • 1 παγωμένη μπανάνα
  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό (200γρ)
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι
  • λίγο νεράκι

Εκτέλεση

Αναμιγνύεις όλα τα υλικά σου σε ένα μπλέντερ και αυτό ήταν!

Καλή σου όρεξη!

Δες τη συνταγή βήμα προς βήμα

👇

Πάτησε εδώ

5/5 (1 Review)