Είναι απόγευμα και τα παιδιά σου σου ζητάνε παγωτό;
Να μια συνταγή που μπορείς να φτιάξεις μαζί τους γρήγορα χωρίς να χρησιμοποιήσετε 100 σκεύη.

Σπιτικό frozen yogurt🍧

➡️ Οι φράουλες και οι μπανάνες διαθέτουν αρκετή ποσότητα καλίου, που βοηθά το σώμα να διατηρήσει τη βέλτιστη ισορροπία υγρών και να σε κρατήσει ενυδατωμένο.

➡️ Το γιαούρτι αποτελεί μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης, παρέχοντας περισσότερα από 8 γραμμάρια και καλύπτει περίπου το 17% των ημερήσιων αναγκών μας σε 1 φλιτζάνι. Παρέχει επίσης διάφορες βιταμίνες και μέταλλα, όπως ασβέστιο, φώσφορο και κάλιο, τα οποία είναι γνωστό ότι συμβάλλουν στην προαγωγή της οστικής υγείας.

0/5 (0 Reviews)