Καλή εβδομάδα φίλε και φίλη Restarter!✨☺️

Σήμερα σου ερχόμαστε με άλλη μία νηστίσιμη λιχουδιά. Γρήγορη, πλούσια σε πρωτείνη, ένα στοιχείο που δεν πρέπει να λείπει από την διατροφή σου αυτή την περίοδο λόγω νηστείας.👌
👉Κύριο συστατικό της; Tα αγαπημένα μας ρεβίθια 👉 hummus!

Βρες όλες τις Συνταγές & τα άρθρα μας και λάβε μέρος στη συζήτηση

✨🤓Τα ρεβίθια, το κύριο συστατικό του χούμους, έχουν σημαντικές ποσότητες διαιτητικών ινών, πρωτεϊνών, βιταμίνης Β6, μαγγανίου και άλλων θρεπτικών συστατικών.
Η θρεπτική του αξία είναι μεγάλη και ποικίλλει ανάλογα με την ποσότητα που θα χρησιμοποιήσει κανείς σε ταχίνι, ρεβίθια και ελαιόλαδο.✨

Υλικά για 1 μερίδα

  • 1 τορτίγια
  • 2 κσ hummus
  • διάφορα ψητά λαχανικά

Εκτέλεση

Σε μία τορτίγια αλείφεις το χούμους και προσθέτεις τα ψητά λαχανικά σου και τυλίγεις!

Δες τη συνταγή βήμα προς βήμα

👇

Για να δεις το άρθρο σε μορφή stories

👇

Πάτησε εδώ

5/5 (1 Review)